Augusti!!

Jag antar att dom flesta håller med mig när jag säger att tiden gå alldeles för fort!! Särskilt när det är sommarlov!!!   Nu är det redan Augugsti igen! Och hela 7 veckor har gått av sommar lovet!!! Och i morgon börjar den näst sista veckan... Blääää säger jag bara!! Jag har inte hunnit med nånting den här sommaren!! ååååh' jag får ångest..

Idag har jag i alla fall bara varit hemma hela dagen.
Lekt en del med bästa Lillebror:D
Har också tränat lite grann med Tessan :)

Jag och farmor tog för resten en sväng till Ensen och hämtade lite grejer:)
Men när jag kom hem fick jag till att åka dit Igen, med moppen då, för att jag hade glömt limstiftet som jag behöver.. (ehrm, råkade riva av en liten bit av min tapet när jag möblerade om här om dagen) (a) Men nu e det fixat i alla fall! (Y)

På kvällen började Vm-finalerna i fri-idrott vilket var väldigt spännande med tanke på att Emma Green var i final i höjdhoppet! Shit vad nervös jag var dom 3 sista höjderna! Men hon tog ett silver i alla fall!!:D Sveriges enda Vm-medalj i år! Och efter det, runt tjugo i tio tog jag och Emilia en lite prommenad med hundarna på åkrarna:) mysmys*

Och regnet fortsätter att ösa ner...


Erik Lillebror


♥Erik Lillebror


x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0