Billionaire*

Tjoho!

Nu sitter jag vid databordet, och har Lillebror här.. Mamma och pappa kom nyss hem och jag har haft Erik ett tag=)

Idag var i alla fall skolan helt okej. Vi började med kärnämnena idag, blablabla..
Och kommer att ha det ons-fre varje vecka, och på mån-tis har vi yrk, alltså det vi riktat in oss på.. Jag har då måleri. :P I min klass är vi 5 tjejer och 4 killar, alltså en väldigt liten klass, men det kan vara skönt det också! Men alla 1:or blandas ju i kärnämnena så klart! Så det blir stora grupper i alla fall=)..
jag har börjat att vänja mig vid att pendla till och från Falun varje dag nu, Det känns lugnt med det. Det enda so är skit är att man går upp 6... Joobbigt' aja, bara att stå ut!
Och jag MÅSTE fan få tag i en APU snart..'
Och jag har fått reda på att jag kommer att sluta 14.10/14.30 ons-fre så jag kommer hem en timme tidigare, vilet också betyder att vi kommer ta samma buss hem till ingels på torsdagar Emilia!:D Fär då kommer jag till Rättvik halv 4 :p weeiii!!!!

Igår var jag mamma på föräldrar-möte på min skola, så jag och pappa var hemma med Erik. Det var jättemysigt! Och såg på Fångarna På Fortet. myyyss!
I förrgår var jag helt själv med Erik på kvällen och vi hade det sååå mysigt=) Satt under mitt täcker och åt godis till Fångarna på fortet! (eller, han fick inget godis, inte bra för han;) )
I kväll blir det väl mys framför TV;n igen, med FpF :p

Och vet ni vad? Nu är det bara en enda vecka kvar tills dansen drar i gång igen! Gissa om jag längar!!! :D:D:D:D

Hoppas att ni har det bra! Puss♥

ps, skit skön låt, tkr jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0