Efter regn kommer solsken ¤

Hejsan!! :)

Äntligen har vi fått solen tillbaka! I alla fall lite.. Gårdagen och diag har varit väldigt sköna, men i morgon tror jag att det skulle bli lite sämre.. tyvärr'


Igår åkte vi äntligen och köpte en keyboard!:D Det blev den som ajg har tittat på på internet. Yamaha PSR-E323. Den fungerar väldigt bra och finfint ljud i den också:D (y) Nu behöver jag bara en pedal vilket dom itne had där just då, (såklart..) Och kanske ett par hörlurar :p   Som ni kanske förstår så har jag spelat väldigt väldigt mkt!! När jag var barnvakt igår spelade jag i typ 2 timmar, sen efter ett tag i gen spelade jag ett bra tag till och idag när jag kom hem har jag mest spelat. :P   Kom hem från Emilia alltså. Jag sov där i natt, för det blev så sent, klockan blev 2 så då var det lika bra att jag sov där.. Vet itne riktigt när vi somnade... 3 kanske..  Mysigt var det i alla fall :)

På måndag börjar den Allra sista veckan på sommarlovet!!!!! Jag får paniiik! Men det e i alla fall spännande med en ny skola ;)    Men friheten med sommarlovet tar slut =(=(=(=( :'(

Nån gång under nästa vecka ska jag kanske vara med Maja, vilket var väääldigt länge sen nu, Vi har inte setts på hela sommarlovet!!!! :O :( Saknar dej jätte mycket Majsan <3<3

Nu ska jag kolla på Crossroads :)





natti^^

Kommentarer
Postat av: IDAFOTO - idafoto.blogg.se

SVAR: hihi, tack! :D

följ mig gärna på bloglovin :))

2010-08-07 @ 13:50:46
URL: http://idafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0