:)

Nu har jag nyss varit ute lite med Lillebror och bl.a gungat, det gick faktiskt bra för han att hålla balansen på gungan :p

Idag skulle jag ju som sagt till falun och kolla skolan och lite sånt. Efter det blev det en sväng till Donken innan vi tog en "sväng" ner till Bergströms Galleria, där jag bara köpte ett 3-pack med trosor. x) Sen var det 20 min till bussen gick så det var bara att vänta..

När vi kom till Rättvik skulle vi träffa micha ett tag. Dom spelade väl lite tv spel och vi lyssnade på musik. Sen blev det till att gå ner till Siljan och bada, men itne för min del, pg.a att jaginte hade badkläder.. Men det blev en blöt historia i alla fall.. xD Kul vare i alla fall.. sen bor det av hem för mat..

Nu ska jag nog ringa Emilia(:

Chao!

Miiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0