...

Jag har varit väldigt dålig med bloggningen denna veckan.. Ingeting på 5 dagar...
Men jag har haft fullt upp med skolan och lite sånt... Skolan är okej, men det tar tid att komma in i en helt nyu skola, en helt ny klass, alla människor är helt främmande.. as jobbiga morgonar.. Men man vänjer sig väl...
Men så är det ju det där med att hitta praktik i Rättvik.. Men det löser nog också sig...
 Men skit i skolan nu. För nu är det helg!!

Japp! Nu är det äntligen helg! Visst, lördagen har gått, men det är ju ändå helg.. Att få sova ut i morse var så underbart skönt!! Och att kunna lägga sig sent, inte behöva tänka på att man ska upp 6 på morgonen.. Faan vad skönt!!! Igår efter skolan var jag helt slut efter som att vi gått 1,2 mil och sen har det ju varit en jobbig vecka!! Men ajg var i alla fall med Emilia sen=) Och på kvällen blev det bara lite familjemys, men Dennis är dock vid Mälaren med klassen..
Idag var jag först hemma och lekte lite med Lillebror<3 , hjälpte mamma lite i köket, och Spelade lite piano mm=) Sen skulle jag till Emilia, och på början av dagen var Jossan också där=)
Jag och Emilia kollade på lite film (Göta kanal 3) med hennes mamma och pappa, och åt varma mackor med svampstuvning på kantareller. Gissa om det var gott!! Muuumms :D

Nu ska jag kika runt lite på internet innan jag ska sova.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0