Erik ♥

Idag vaknade jag runt 11. somnade rätt sent igår, som vanligt..

Dennis var hemma när jag vaknade också. (chockartande!! x) )   Han hade tydligen festat till 4i i morse så han såg ut som ett levande lik.. haha (Y)
Jag har inte gjort ngt spec på dagen.. Lekt lite med Lillebror som vanligt och tränat litemed Tessan=)
 Vid 5 åkte mamma och pappa på trav och jag skulle vara barnvakt=)
Jag och Erik gick till Emilia vid tjugi i 6, men Erik ville tydligen itne var när.. han skrek mest när man inte bor på han. Liite" blyg;) Nej, när han är där vill han nog helst ha mamma med sig! :p Men det gick ju bra i Emilia´s rum efter ett tag i alla fall. :p <3

När jag kom hem blev det lite blöjbyte och välling, sen sov han.=)
Nu har jag bara spelat 2 låtar på gitarren och setat vid datorn lite, kollar väl lite på nått hajprogram också..

Dagens låt blir väl, "This is the life" med "Amy Macdonald."  Även om låter är 4 år gammal så, har den i mina öron blivit bättre än den var förut ;)



Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0