Fredag :D

Tjohooo! Äntligen är det helg:D Vilket betyder, ingen skolan jag jag får sova ut riktigt :)
Helt okej dag i skolan idag, den har gått fort och bla bla bla.. Jag börjar trivas på skolan i alla fall =)
Efter skolan tog jag en timmes shopping i Gallerian, :p Haade 200 med mig och skulle kolla på ett par mjukisbyxor, eller en halsduk. Men jag fick med mig en tröja hem i stället ;) Slutar under rumpan.. (bilden nedan)
Funderar också på att köpa nån av halsdukarna nedan :p
 Träffade för resten Lina IS och Miranda på bussen hem till Ingels igen :) Kul att träffa er igen!

Efter jag kom hem från Falun blev det bara att äta sen fick pappa äntligen ut mig i skogen för att plocka lingon, haha.. tråååkigt tänkte jag... Men jag fick ihop strax över 3 stycken 10L-hinkar:) ca 170 kr (y)
Men nu har jag ont i ryggen kan jag säga! -.-

I morgon får vi se vad som händer.. Pappa vill att jag ska plocka bär då med men det vet jag inte om jag vill göra på en Lördag-eftermiddag... Han vill ju vara ute så länge xD


Tröja från Gina tricot, 199:-


Svart/Grå?
Halsduk från Hm, 59.50:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0