J*******VLA MOPPE J*VEL!!

Då har en ny dag gått..  Kan itne tiden bara stanna lite? hallå? Dagarna bara flyger iväg! Snabbare nä vad jag hinner med! Sen när skolan har kommit igång riktigt vill man bara puscha farten fram till helgerna som försvinner direkt...

Aja, Jag har iten gjort så mkt på dagen.. Kollade på twiligt (första filmen) lite, sen lekt med Lillebror =D Lika goo' som vanligt!! Och så har jag bara tagit moppen för att handla i Boda.. Kul för resten att se Emma C där, det var länge sen sist! (:

Vid 4 kom farmor och farfar så vi skulle äta ltie kött, klyftpotatis mm, Skit gott!! Men magen sprack nästan efteråt.. haha (y)
  Sen tog jag moppen till Rättvik för att bara kika lite. Märkter att alla var på väg upp till travet, så det var väl nån film idag;)   När jag åkte hem gick det bara bra, till en början... Nör jag kommit nästan till avfarten mot Ensen, (körde grusvägen i skogen) Så stannade moppen, la av och vägrade starta sen!! Så det var bara att leda den en bit så batteriet vill ge med sig såm an kunde starta den igen, men nå sånna plaer hade inte moppen, för jag provade hur många gånger som helt med både el, kick och starta med dosan.... Blev väl att leda den tunga skiten 100 meter... När den väl startade, la den av igen direkt jag satte mig på.. 2 gånger gjorde den så!! Så där stog jag i skogen, utan en enda människa runt mig.. Utan mobil, bara jag och den förbannade moppen J*VELN!! Hoppades på att ingen skulle komma och se mig stå där som en ltien skit och försöka få igång den... samtidigt som det skulle vara bra med hjälp.. men i värsta fall skulle jag väl få så lov att gå 3 km till huset  Ensen för hjälp... Faaan var sur jag var. Fick väl igång den till slut....   Blir väl desto värre när ajg ska få igång den nästa gång, då den fått stå kall OCH bara hade lagt av utan att jag vred av med nyckeln... Då är inte min moppe den bästa på att starta... Idiot'             Jaja, skit it, jag är hemma i alla fall:)

Nu på kvällen var jag hos Emilia:) Kom hem vid 10 i 1 ;)

Gissa vad! Ett kort litet steg närmare! Pappa sa att vi Kaaanske kan åka i morgon:) Så jag går upp vid 9 så bestämmer vi då.. :) Så det är nog bäst att sova nu;)     Men jag ska väl inte vänta mig för mkt...

Snart börjar skolan.... Inge sommarlov, och frihet..

Kommer väl in i morgon igen antar jag, för att skriva mer ointressant skit..;)

Ha de bra!!

Ps. Jag har nog skrivit fel på vissa ställen men jag orkar inte läsa igenom allt.. Men niu e väl vana nu.. Right?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0