Kommer inte på ngn rubrik...

Sitter vid facebook och mögglar.. har som vanligt inget bättre för mig (y)
 Fast jag har spelat mkt keyboard idag och slutade soela för en halvtimme sen kanske:)
Mamma vill ju också vara med ibland, De e lugnt ;)
Åkte en sväng till Boda för att handla sen blev det att åka till Ensen ett tag men hade inte så mkt att göra efter badet så jag åkte hem och spelade "lite". Skrev faktiskt musik till en dikt som jag skrev för länge sen.. Men jag vet inte.. JAg vet inte riktigt vad jag tkr om den.. det tar nog ett tag innan nån får höra, för jag har inte fått till melondin helt och hållet än.. Men tro inte att dne kommer ut på bloggen! nejnej! ;)

Nu är väl dom flesta ungdomarna ute på Rättvik efter som att det är sista dagen på CCW. Skönt att allt folk åker hem i morgon så man kan ta sig nånstans! Mend et är jävligt synd att jag inte hann åka ner nån dag..

Jag känner verkligen att jag inte skrivet bättre än andra dagar idag... Känner mig väldigt trög just nu (y) That´s life you know..

Kommer in i morgon igen, Älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0