Lite tips till er!

Idag har jag:

- Varit i Skolan..
- Traffat Lina IS och Simon på bussen :)
- Kollat på TV
- Setat vid datorn
- Spelat piano
- Myst med Tessan

Ganska chill dag alltså! Förutom skolan dock...


Jag tänkte i alla fall visa lite hårprodukter som jag använder och lite annat också :)

För håret:


1: Mousse från wella
"Wella volym mousse"
Pris: runt 60 :-

2: Värme skydd från syoss
"Perfect Heat Protection/Heat-Protect Styling-Spray"
Pris: Runt 75 :-

3: Hår-spray från Syoss
"Hairspray" Mega strong hold max hold
Pris: 69 :- I en vanlig mat-affär

4: Hårinpackning från TRESemmé
"TRESemmé" used by proffesionals
Pris: 80 :- I en vanlig mat-affär



För kropp och ansikte:


1: Boddy Butter
"Fresh Fruit Body butter"
Används i duschen och återfuktar huden när man torkat..
Pris: Runt 50 :-

2: "Neutrogena Visibly Clear 2-in-1 Wash & Mask"
Daglig ansikts rengöring. Rengör på djupet och motverkar finnar och andra orenheter..
Kan användas som daglig ansikts tvätt. Eller som ansikts mask.
Pris: Runt 60-70 :-

3: Smikborttaging från Nivea Visage för alla skintyper
"Waterproof Eye & Lip make-up remover"
Pris: Runt 60 :-


Hoppas att ni fått lite tips nu:) För mig fungerar det väldigt bra i alla fall!
Men när mitt wella mousse är slut blir det även där ett mousse från Syoss.


Chaaao

                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0