money money money..

money money money, must be funny, in a teenage world..
Ja, det är det ;) Denna helgen plockade jag för 900 kr, som jag ska lägga undan till mobilen.. får plocka lite mer den här veckan, eller i helgen, så har jag nog snart mobilen, Gratis! Inte helt fel va?:D Men visst, man får ju betala priset med ryggen.. har ltie ont nu men det går över om nån dag eller två..

Idag har jag bara plockat bär från 10-3.. kul-.- Men det lönar sig:)
Sen blev det att sälja bären, och sen bara hem och äta å slappna av :')
Jag, mamma och Lillebror tog en lite promenad sen också:) Tessan fick ju också förlja så klart(:

I morgon blir det skola..  Och vi får se om det blir nå klubben (NedanSiljans brukshundsklubb, där jag tränar med Tessan) Det var ju meningen att jag och Emilia skulle ner men hon är ju så förkyld nu.. Krya på dej!!<33
Men på onsdag börjar Äntligen den efterlängtade dansen igen!! wiihooo!!!!


chao♥

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0