rainy days

Hallojj!! 
 
Idag har skolan gått fort! Hade bara 3 lektioner på torsdagar så det bara svischar iväg! :p
Men när man skulle hem med bussen som går kvart i 2 från Falun, så man kan åka hem från Rättvik till Ingels halv 3 sen, så blev det inte som planerat.. Bussen kom kvar ÖVER 2 i stället... För det hade varit ngn trafikolycka...
 Så efter som att jag fick så lov att åka med 4 bussen hem ist, så tog jag en sväng till Rättviksskolan för att möta Emilia där och tog sällskap med henne hem=) Vi var även med varandra efter skolan.. :)
Så för runt en timme sen kom jag och hon hem från en promenad med hundarna, och jag har bara spelat piano sen dess (y) Och nu sitter jag vid Facebook..

I morgon är det äntligen FREDAG!:D weiii! Ska blir skönt med helg :)
Nej, nu ska jag byta sängkläder och sen ska jag duscha.

Ha det bäst! ♥

Min nya bakgrund som jag fixade går=)
bara ändrat färgen och beskurit den lite..

efter

före

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0