Sjuk, Övernattning, Mora, fiskar...

Känner mig inte på humör för att skriva riktigt.. Men tänlte slänga in lite om vad som hänt de seanste 2 dagarna..
   Kan ju börja med att jag blev förkykd i söndags.. kul... Så nu är jag helt täppt i "nosen" och ändå rinner det!
   Dryyyygt'

Igår (Måndag) Gjorde jag inte så mkt innan jag mamma och lillebror tog en fika hemma hos catrin :)
sen skulle jag vara med Emilia och Jossan då vi kollade nån riktigt weird  blogg, stackarn'
Sen på kvällen åkte vi ltie moppe innan vi skulle sova i Josenfins stunga i Ingels :) Vilket var ritkigt mysigt! TACK TJEJER!!! <3<3  Men det blev att gå upp tidigt för min del i morgse för att jag, dennis mamma och Erik skulle till Mora idag och lite så.. Blev itne att köpa så mkt för min del... Bara fiskmat, ektozon (till fiskarna), en växt till akvariet och planta min (växt medel till veäxterna i akvariet) Sen nå mappar till npgra av mina musikpapper... blablabla...  När jag kom hem blev det bara ltie middag sen skulle jag ge 2 av mina platy yngel till Emilia så skulle jag få lite blackmollysar av henne för hon har typ "överskått" på dom xD  Men den där jävla hanen skulle jag jaga där i akvariet i över en timme!! Utan resulttat, så nu blev det bara honor.. får väl ta den nån annan dag.. När jag har förträngt detta möte..' Så blev det en till växt också (:

Gud vad trött jag är nu, och lite hungrig, igen, jobbigt, för nu ligger jag i min säng, så nu blir det ingen kvällsmat..

God natt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0