Sommar<3

Ligger här på en filt i gräset med hundarna runt mig och njuter av sommarlovets sista dagar..
Vi har verkligen haft tur med vädert den här sommaren måste jag säga! Förutom de här 2 sista veckorna men nu är det det fint igen :)

I kväll blir det som sagt kräftfiske. Gud vad mysigt det ska bli! Det var ett tag sen vi hittade på ngt, hela familjen.. Dennis har ju varit borta så mkt nu.. Jag tror att Micha skulle komma också.

Idag är jag i alla fall itne lika förkyd, väääldigt skönt! Men jag är ju inte helt bra heller.. Men ajg tror det blir ngt dopp i Ensen idag i alla fal. För nu det så himla varnt och kvavt!
Jag ska nog har i inpackning nån timme när jag har badat också.. På bilden nedan ser ni vilken jag använder :) Den fungerar bra på mig i alla fall. Den kostar 80 kr och det är mycket i en burk, finnas att köpa på till exempel konsum=) Ett tips för att topparna inte skall slitas lika fort är att ha håret uppsatt, för då slits inte håret mot kläderna, och stickat är nästan det värsta... Själv är jag väldigt dålig med det.. haha'

Jag kommer in senare tror jag, ha det bra :) Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0