Sommarlov<3<3<3<3

Nu sitter jag ute i gräset och njuter av sommarlovets allra sista kväll.. Det är så soligt och varmt ute!!
Kommer sakna mitt sommar lov så J*VLA mycket!! Det är såna här frina kvällar man tänker på hur mkt man verkligen kommer att sakna sommarlovet..     <3

Nu ska jag berätta om vad som hänt i helgen:)

I fredags vet nu ju... Vi fick 120 kräftor den kvällen :) Inte så mtk med tanke på hur det brukar ska vara.. men bra i alla fall :) Jag och Emilia var på kräftfisket i Gärdsjön också :p

Och igår fiskade vi också kräftor=) Fick några stora då också :D
På dagen hade jag åkt moppe runt Gärdsjön, men sen när jag kom till baggetorp så gich avgasröret av!! Så det var bara för pappa att komma och hämta mig med släpet... kul-.-'
 På kvällen kom Emilia till oss och vi skulle bada med vi simmade till Ensenro-badet och tillbaka vilket är över en havl km (600 m) :) det var super mysigt!! Med solnedgång och allt!   :) Så oslagbart härligt! Ett bland det bästa på hela sommaren!! :')   Fast det var sommarens varmaste sena kväll så frös vi lite efter åt. haha (y)   Sen åt vi lite räkor och Créme fraishe med nybakad penrish (såå felstavat..) med mamma och pappa. Super gott! =O)
 Tack för en jätte mysig kväll!!  <3<3

Idag åkte vi hem från Ensen och jag hade Lillebror lite först. Sen åkte jag och Emilia till Gärdsjön för att bada och simmar lite =) Det var mysigt kan man säga. :o)
När vi kom hem och Emilia hade släppt av mig så skulle hon åka hem men det tog en VÄLDIG tid innan hon kom hem! För när jag gått in så ser mamma genom fönstret att Emilia har kört omhull med moppen! Jag kastar mig ut och springer ner till henne.. Hon hade fått sladd på guset och flygit av moppen iväg! Men det gick bra i alla fal.. Men hon är väl omplåstrad må jag säga! Stackarn :( Tur att du inte börjar skolan i morgon!
Men sen körde jag hem hennes moppe och hon åkte bil med Catrin. Så solade vi lite där hemma och höll på lite med deras marsvin :p

Och så var det ju det här med skolan som börjar I MORGON!! Shit!! mitt sommarlov är över!!! :'( :'( :'( :'( :'( =''(
Men alla säger ju att gymnasiet är skönare än grundskolan så det blir nog bra det här.
 Men sommarlov   !

Här kommer i alla fall lite bilder från helgen :p



Gärdsjö idag





















'

Världens gulligaste unge!!! <3<3<3<3


hihi<3




Sista bilden...


Ett videoklipp från badet idag också :p

haha vilket dalmål då! haha'

Ha det bra! Kraam<3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack för en trevlig dag!!<3 (fast kanske inte det där med moppenXD) haha! Lycka till imorgon gumman!! kommer sakna dig sååå vid bussen!!! Ha det bäst!<3<3<3

2010-08-15 @ 23:55:42
URL: http://emiliaaasp.blogg.se/
Postat av: Jag

Nej kanske inte det där med moppen!xD stackrs'

2010-08-20 @ 16:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0