Söndag igen..

Jaha, Söndag igen då.. kul..
I morgon ska vi i alla fall börja gå efter shemat.. Nånting att göra i skolan i alla fall!
Och i morgon gäller det! Jag skulle ringa tillbaka till Miljönären om praktikplats, men jag är osäker på om jag får där.. I så fall ska jag prata med en anna firma i Rättvik, och då MÅSTE jag få där!! Annars vet jag inte VAD jag ska göra... :o Det måste verkligen lösa sig i morgon! .....

Idag har jag varit med Emilia (igen) =) Vi tog först moppen till Vidablick för att ta en glass men det var stängt.. Så
vi åkte ner till Rättvik i stället:) Det blev för mig en STOR glass med hela  3 kulor med smakerna av, Jordgubb, Citron och körsbär:) Såå gott! Det var såligt och skönt ute och Emilias sista sommarlovs dag. Så det blir alltså skola för henne med i morgon.. Sista året på Rättviksskolan för henne innan gymnasiet! Du klarar det gumman!!
I alla fall.. När vi kom hem klippte hon håret, blev bara topparna men i alla fall=) Så har vi också plockat svamp :p Tack för en rolig dag i alla fall!! :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Irene Huss(stavning?)

Den här bilden tog jag för några år sen i Ensen vid 11 på kvällen(:


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack Emma! jag hade det superhärligt. har din sommar varit fin? :)

2010-08-23 @ 14:21:07
URL: http://idakjallq.blogg.se/
Postat av: Sv. till Ida

Låter toppen! Ja den har varit jätte härlig!:)

2010-08-23 @ 18:08:54
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Kul att du var med och tävlade som dagens blogg, dessvärre blev du inte vinnaren denna gång. Kör på en ny dagens blogg tävling imorgon då du har chans igen!



Allt bra annars?

2010-08-24 @ 01:07:39
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Sv. Classy

Hehe okej, Japp det är det:)

2010-08-25 @ 18:43:10
URL: http://emmaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0