tråk dag..

Jaha, ännu en dag förbi.. Dagarna går så fort! Något som kan vara skönt i bland, men också väldigt tråkigt ibland.. Aja, dagen i skolan var väl sådär, men bättre än igår (:

När jag kom hem blev det att äta (morotsmos för andra gången, fick det i skolan också.. osis;) )
Eller, äta.. Kasta i sog maten skulle väl jhag vilja kalla det.. Pappa hade ju som vanligt bråttom ut till bärskogen och jag hade lovat att följa idag. Så resten kan ni ju räkna ut...

När vi kom hem var klockar runt kvart i 9.. (!!) Fångarna på fortet hade börjat för tre kvart sen! men det var jag medveten om, och lite sur efter soma att vi skulle åka så jag hann se...    Plockade i alla fall lite mer än 2 hinkar lingon idag.. gick alltså ganska segt för mig idag.. Men nu behöver jag bara 2 hinkar till, sen har jag råd med mobilen! (y)
 I alla fall.. Efter FpF blev det att ta en duscha och föna å platta håret (stygg som jag är mot det..) Å nu sitter jag här i min säng och bloggar lite..  Kul att höra om min extremt ointressanta dag va? ...'

Nu ska jag snart sova..

I morgon blir det Äntligen dans på Persborg!! :D



                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0