Båt :)

Hejsan! Inne igen :p

I morse såg jag ju på film och sen möblerade jag och mamma i vardagsrummet lite.
Tog en ltie sväng med moppen till Rättvik men det var precis som jag förväntat mig, För mkt folk för att ha moppen där, så jag tog grusvägen till ensen hem.. stannade till hos farmor och farfar som var vid Ensen sen åkte jag hem:) Precis när jag kom hem skulle pappa till Ensen så då blev det att åka dit, igen.. xD

När jag kom hem plockade jag i ordning ltie på rummet och tog en dusch=) ...

Vid 9 åkte jag och Emilia till gärdsjön för att åka ltie med hennes morbror´s kanot.
Myys pyys:D Tog några kort men tyvärr så glömde jag min påse med mina grejer i, i Emilias moppe.. Smart-as!
Så nu har jag varken mobil, kamera eller regnjackan hemma..
Aja, jag får ta dom i morgon..

Och pappa bara lovar att vi ska åka och köpa en keyboard, " vi tar det nu i veckan då:) " Men sen g¨r veckan och vi ska ta det veckan därpå.. Men varenda kväll frågar jag flera gånger " ska vi åka i morgon?" Nej...
Jag hatar när folk bara lovar och lovar, så blir det bara besvikelser ändå sen... Nån som känner igen det fenomenet?

Jag undrar om det e lite gör sent för att se på en film nu.. hmm' Jag somnar alltid så sent så jag vaknar allt 11.. Skönt att sova länge men dagarna går för fort!..... Kanske kan titta lite i alla fall..

Här kommer en inte så fin, solbrun bild från förra sommaren:) (fan att jag inte blir lika brun i år:(:(:'(  )


Ha det bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0