söndag..

Tjo!!
Idag har mormor och morfar kommit hit några timmar:D hade så klart den galne hunden skott med sig! :D

Jag har spelat en hel del keyboard idag igen och så var jag barnavkt ett tag, och då kom även Emilia hit:)
Men sen åkte vi moppe så att jag har ooont i ryggen nu! Och så har jag växtvärk i benen också.. + att jag tror att jag håller på att bli förkyld... så ser det ut för mig just nu... kuligt värre -.-
 får väl se hur jag mår i morgon...

och i morgon börjar den allra SISTA veckan på mitt alldeles för korta, älskade sommarlov!!! och pappa börjar jobbet igen.    åååh vad tråkigt!!! aja, bara att stå ut!

just nu sitter jag i alla fall och snackar med Emilia i cam på msn.. hahahaha JAG DÖÖR!!!! hana bara "lite" flumm! ;)    Och dennis är hemma nu också. Tomt hare varit utan honom..

aja,  ha det bra! ciaao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0