Ännu en varm dag!!

Herregud vad varmt det är!!
Man blir ju helt slut vad man än gör! (kanske inte att sistta här men xD )
Skönt med värme i alla fall!! Blir väl kanske att åka och bada sen=)

I morse när jag vaknade tog jag initiativet och fixade mitt rum! ÄNTLIGEN!! Men Jag möblerade bara om sängen så att jag kan ställa in min keyboard sen. Vi åker kanske på torsdag för att kolla om det finns nån jag  vill ha. =D
Nu känns det ju i och för sig soma tt rummet blev ltie mindre igen men jag Måste ha så här för att keyboarden ska få plats. :p Det finns fler sätt att göra det på också men jag rokar inte flytta alla andra möbler också xD

I morgon ska jag klippa mig också! Det är på tiden!! Men jag vill ju också spara ut så nu är det knivigt värre, men jag måste verkligen klippa mig, det är så slitet... Jag ska köpa ett värme skydd från syoss. (se bild nedan) Då blir det inte lika skadat av fönen eller Plattången i alla fall!!

Hare bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0