Bad mm! :)

Idag, eller med tanke på tiden så blir det väl igår har jag gjort det som jag skrev i förra inlägget bla..
För resten, det förra inlägget vart det ngt fel på..

Aja, jag har i alla fall tagit en tur runt Ensen med moppen och åkte i på mpnga småvägar, och smala smala stigar. Det var väldigt mysigt! :D

När jag kom hem var jag lite med Lillebror och sen åkte jag och Emilia till gamla bad platsen i Baggetorp och tog ett kväll bad :) Sen hjälpte jag henne med en heather till hennes blogg, den blev jättebr! :D
Kom nyss hem från henne för resten :P (nattfjärilar!! haha')
Det var jätte härligt i Gärdsjön i kväll (Y)

Jag ska också göra om min heather snart igen =) Får se om den blir nå bättre; ;p

Och i morgon (eller, idag kl 10.28)
Blir Erik Lillebror Hansson 1 år! Ett år sen han kom ut ur magen! Ninnebon <33

Emilia har hittat en artist som heter "Kina Grannis", och hon är verkligen jättebra! Men jag tror jag har sett henne på youtube förut, men nu har hon i alla fall kommit ut med ett nytt album, "Stairwells"

Nu tar batteriet snart slut i datorn så det blir god natt från mig nu,

God natt, dröm sött, dröm om alla småkryp du mött! :P <3

//Emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0