Hejsan!

Dagen har varit toppen! :D
Dagens lilla kalas för Lillebror blev super!! Skönt väder som vanligt, med sol och bad :)
Men nu har det precis börjat regna lite smått.. Men det behövs!!
hihihi hans fruksot innehöll ost/skinkmackor med ett tårtljus i ;) xp och så välling så klart!
Efter som att han vaknade vid 7 så fick jag gå upp vid 7, så det blev inte många timmars sömn i natt...
 Men efter nattens inlägg så gjorde jag i alla fall en ny heather som jag publicerade :) Äntligen!!

I morgon blir det kanske till att vara barnvakt hela kvällen. Mamma och pappa skulle till Oreälven och fiska, så känar jag 150 kr på det ;) Haha, jag hade varit barnvakt utan pengar också! x)
Efter som att jag inte fick ngt sommar jobb i år så får jag 100 kr efter ett par gånger jag varit barnvakt..:P Låter bra det tkr jag! :D  Men vi får se om dom åker i morgon, annars blir det när jag kommer hem från Stickholm om en vecka :P
 På tal om Stockholm, så packade jag lite i dag :) Man lär ju vara ute i god tid med sånt ;)

I morgon lär jag då behöva träffa eller i alla fall prata med Emilia om tog, och resan =)     Guuuuud vad kul det ska bli! :D Bara jag och hon, på ett tåg, till Stockholm, för att sedan vara där i en hel vecka :D

Nu vet jag inte Vad jag ska göra.. Skulle vilja snacka med Emilia på msn men hon verkar inet logga in..
 hihi Nu är Erik super busig! hahahah' ni skulle se han nu!! xD <3

Kramar <3


                  
                   Några bilder från Erik´s 1-årsdag :)













                         2 Andra kort jag tog idag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0