Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva ut i hundrade år!!.. :D

Grattis till min Älskade Lillebror som fyller sitt Allra första år idag!! <3<3
Det blev till att kliva upp kl 7 och äta smörgås med han, mamma & pappa :) mumsigt, men jag var såå trött.'
Skorna har han fått, både sandalera och dom vanliga, dom passade jätte bra! :)
Resten får han senare ;p
 Emilia och Catrin kanske kommer sen också :) Och så kommer så klart min mor-och-far föräldrar hit, och även pappas farbror kurt=) haha mkt folk för den lille!!

Just nu är det sol men lite blåst här i Ensen. Men rätt så skönt väder ändå! :p

Efter som att jag är så säll så bjuder jag på bilder :)



                  Jag och Lillebror för en stund sen :) <3



Lekte med camen :p (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0