Kvällen före..

hihi ni kanske har märkt att jag e taggad?;)
I morgon åker vi hemifrån runt kl 8 för att sen hämta ut biljetter. Sen bär det av till Stockholm! :D That's right baby :D   Får se om vi ska bo själva på Mälar höjden en natt eller om vi åker med till Ingarö.. :p

Det blev i alla fall att skulle vara barnvakt i kväll. Eller ja, det blev hela dagen från runt 2. Mamma och pappa är inte hemma än men Erik har i alla fall somnat. Dennis och Alexander åkte väl hem för en timme sen typ..
 Lillebror är ju såå söt så man kan dö!!
Vi har badat lite, ätit "lite" och busat mm. =P Men nu ligger han i sängen och sover :) " En slagen hjälte" som ordspråket säger.  Det är ganska chill här nu, men lite tyst.. :s

Mitt hår har också blivit så himla slitet och jag som vill spara ut det! Nu måste jag klippa typ 4-5 cm...-.-'
Man måste göra allt mankan för att det ska hålla sig så friskt som mäjligt, vilket jag inte e den bästa på. Precis plattat det, länge, med en plattång som knappt fungerar.. Men det var faktiskt första gången på sommarlovet som jag plattade det.. så jag tycker jag har varit snäll mot håret ändå, (erhm' , fungerar host' inte ) xD
Och så hade jag en hårinpackning i hårewt idag som fcik sitta i typ 2 timmar nu på kvällen =)
Det är viktigt att skydda håret mot solen nu, det blir slitet fort! Ett tips är också att köpa ett extra skyddande mousse och i handukstorkat hår. :) (ska ej spolas ur! vilket ni nog fattar..)  Och så klart stärker inpackningen håret bra också=)

Det enda jobbiga med resan är, jag måste upp tidigt i morgon -.-
Men det är ingen big deal med tanke på den kommande veckan :D

Ha det bäst!! Får se när jag uppd. nästa gång, men det lär inte dröja allt för länge!!


Emma kommer sakna sin Tessan jätte mycket<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0