Ny Blogg!!

Nu har jag skaffat en ny blogg! (igen)
Det är faktiskt min fjärde blogg (a)
Jag får inte till det som jag vill när jag ändrar i min förra så då var det lika bra att skaffa en ny! Jag är inte helt nöjd och vet inte om jag kommer ha precis den här layouten, men ungefär i alla fall. :)
Idag har det i alla fall varit en riktigt varm och kvav dag, med åska hela dagen och även nån skur.. Mysigt med ett mullrigt väder men såå himla fuktigt! Kändes helt klibbigt! :S Det var meningen att vi skulle till Zinksjön idag efter som att det inte blev ngt igår men då blev de ju åska så vi tar det i morgon i stället. :) Men jag har i alla fall badat här i Ensen som det är 24 grader i i vattnet nu. Stigit 3 grader bara sen igår! :D
Jag och pappa har även fixat lite med moppen idag som bara går sönder hela tiden!! J*vla moppe J*vel..
Jag längtar till Stockholmsresan med Emilia! Ska bli galet kul!! =P
Och nu är det bara TVå (eller typ en) dagar kvar tills Lillebror fyller 1 år! Säger bara det, SHIT vad fort det gåår!!
Nu har jag setat vid ett internet som knappt fungerar i runt 2 timmar!! Gissa om jag är frustrerad!!!!!!!
Så de e dags att kila nu!
God natt! <3

//Emma


~~Bilder på solnedgången från bryggan i Ensen den 25 Juni~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0