Regn`` `

Idag bara regnar det och regnar..  När jag skulle klippa mig idag var det bara regn och hagel när jag åkte ner på moppen. Menj ag var torr under regnkläderna när jag kom ner i alla fall! Men när jag kom hem däremot!..
Helt dyngblöt!!                Jag klippte mig i alla fall ganska kort, fick så lov men nu ska jag spara och inte låta det gå så himla långt mella klippningarna! Så det kan växa friskare. Och använda värmeskyddande spray när jag plattar(den från förra inlägget då).

Natten till idag sov Emilia hos mig(Y) Myys! Och i morgon ska vi till Aquanova i Blg =) kulkul!

Och ingen keyboard blev det idag, pappa mår inge bra så vi tar det nästa vecka i stället (så låter det jämt " vi tar det nån gång nu i veckan..") Men om han säger att vi inte kan åka då, så tvingar jag han, inget större val alltså! Man får väl ta i med hårdhanskarna till slut.. xD

Har inte så mtk mer att skriva, än det ovecentliga jag redan skrivit xD

Ha det bra! Puss!


mysig låt av Anna Bergendahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0