Säger som Emilia: Borta bra, men hemma Bäst!

Nu har jag stetat och krånglat med viruskyddet som det blivit ngt fel på men nu e jag klar och allt är prima igen! :P

I alla fall..

Stockholm!   Jag  skriver lite kort om första dagarna efter som att jag skerv i förra inlägget..

På lördagen om vi ju dit och då blev det mest mys..
Vi badade, såg på film, spelade biljard och lite så=)

På söndagen var det ju dags för stan=) Vilket var väldigt kul! Och lite film på kvällen=)

På måndagen började "barnvakts-veckan" Då vi gick till Mälarhöjdsbadet och var där i några timmar=) Och spelade Tv spel.. Och vi såg även då på film xD

På tisdagen blev det skansen och kollade på alla djuren vilket var väldigt roligt men väldigt varmt!!' Några bilder finns nedan:) På kvällen gick jag och Emilia och köpte choklad, erhm, inga kommentarer om det !! haha xD

På Onsdagen tog vi det mest lugnt och tränade läsning mm med dom. Vi var väldigt trött efter gårdagen, och sen skulle jag och Emilia på Cosmonova vilket var höjdpunkten med veckan! =) Sedan åkte vi ut på
Ingarö:) Kollade på film på kvällen. ;)

På Torsdagen badade vi mest och såg på film mm=)

På fredagen, sista dagen, var vi också på Ingarö och spelade fotboll, lekte kurragömma mm. Sen va det bara att åka hem:)   Det kändes väldigt skönt att få åka hem men samtidigt  så hade man på ngt vi vant sig vid att vara där, så lite sorligt var det ju.. ;) Men det var skönt att få komma hem till familjen och hundarna!! :)

I lördags tog jag och Emilia en promenad baksom sjön med hundarna och lika så igår=)
Sen var jag med Emilia till runt halv 8 då det var dags att städa bomnedslaget i mitt rum..

Här kommer bilder från Sthlm=)



Ingarö, dag 1






Vidfrukt träden :p



----





Innan stan' :p


Mälarhöjden, efter stan




Skansen-dagen
















haha'


















 Vilken snygging! xD


Jag har fler bilder jag ville lägga ut men de blir så många och jag Orkar verkligen inte lägga upp fler nu!!

Ha det så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0