Stockholm!

Först måste jag säga Grattis till Mamma som fyller 39 år idag!! :D <3<3<3<3 Hoppas att allt är bra där hemma!<33

Nu är vi inne på den 3:e dagen i stockholm.
I förrgår (lördags) åkte vi ju hit och vi var först på Ingarö, då det dock blev mulet precis när vi klev av tåget. -.-
Vi åt lite direkt och badade sedan i poolerna :)
Och senare på kvällen blev det även regn..

Igår åkte vi in till stan för att kolla på lite kläder, det blev ett par vita och ett par svarta jeansleggings och ett par hår spännen;) Skulle köpa sol brillor också men alla ja hitta som passade kostade likson 400.. Så det blev bara in my dreams med dom..   Och först 1 ½ timman gick åt till att leta converse till Emilia, vi hittade i alla fall, till slut..
  Nu har alltså veckan då vi ska ta hand om Leon och Elivis börjat. Idag tänkt evi åka till Mälarhöjdsbadet och bada lite mm. Och nån mer dag under veckan blir det att ta en båt/tunnelbanan in till Gamla stan och ta en glass och lite så..   mysmys
Nu sitter jag alltså på Mälarhöjden med Emilia och pojkarna, städhjälpen är här också.. aja de e ovecentligt..

På Onsdag åker jag och Emilia på Cosmonova för att kolla på film i 3D :) Det blir Sea Monsters.
Får se om vi hinner kolla lite mer på stan också..

Jag kommer så klart lägga in bilder när jag kommer hem! :D

Ha det så bra!!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0