Varm dag!

Ja, idag har det varit en varm dag. Nästan för varm!!
I alla fall för varm för miljöträning med hundarna i Rättvik!
 Jag var fört ber på BVC med mamma och Lillebror. Han fick 2 sprutor, en i varje lår. Och undersöktes, vägdes och mättes:) Allt såg finnemang ut! =D (Y)  <3<33

Sen gick jag och Emilia (efter många om och men) ut och gick på en liten promenad i skogen bakom oss. Myyysig :) Sen gjorde vi oss klara för att åka ner till Rättvik och miljöträna hundarna, oich det passade perfekt för miljöträning idag med tanke på att det e  tisdagskul, vilket vetyder mycket folk.. Men det blir för mkt att gå MITT I allt folk så stranden passade bra. :p (tyckte nog måsen också xD ) Vi tog en stoor kulglass också! :D
 Vi träffade också Dennis och Micha där som skulle åt samma håll som oss så vi tog sällskap:) (Hör talas om humor eller killar??) Aja trevligt vare i alla fall xp Jag köpte för resten ett rött nagellack på Väldoft också!
Sen åkte vi hem så jag och Emilia kunde ta mopparna och bada vid Gamla batplatsen i Baggetorp=)
Efter det åkte vi hem till Emilia för att sen göra lite Chokladbanan, mmmm!! :D med merra..

Igår var jag för resten barnvakt till Erik när mamma och pappa var på trav.
Det var väldigt kul igår och han tycker nu att det är så kul att gå också! Så han tar egna initiativ nu!
Faktiskt, så gick han hela 8 steg till mig :P Sen ramlade han xD Men det är framsteg!! :D

I morgon får vi se vad som händer, kanske en liten prommenad med vovvisarna igen?? Det visar sig:)

Hare bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0