vart är solen?

Var är solen? Har den fått nog av oss, redan? :O  Nu får den ta och leta sig fram i alla fall! :P

Natten till idag sov Emilia hos mig:) Men hon gick vid 1 för att jogga med sin mamma=)
Och sen 12 hade jag varit barnvakt, så Erik hade precis vaknat när Emilia gick..
 Jag har hållt på och städat mitt akvarium i över 2 timmar också!! Skit var slut jag e nu! xD
Jag tog ur allt grus och ALLT vatten och hade fiskarna i en hink medans jag tvättade gruset och hela avariet innuti och utanpå nere i dushen. Och så rensade jag ur alla växter förutom en.. Och gjorde ren pumpen(bläää'). Det var väldigt jobbigt och blött!! Men nu e jag klar, och det är såååå fint :D Blev bara väldigt mycket städning i badrummet efteråt..
Behöver bara lite nya växter för nu har jag bara en kvar som sagt..
 Nu komemr det att hålla sig fint ett tag i alla fall så får jag väl hålla efter lite bättre nu då ;) Men jag har bara inte orkat med akvariet nu för tiden...

Några få bilder på min förra klass: 6B-9B <3<3

7B =)
7an

Linnea & Elin (:

Simon F, Elin, Olle, nån mer xD, Anna, pch jag längst bak. 6:an

På höger sida av trädet: Miranda Emmy Markus och Jag :) 6:an


Jonas och lina 6an

Anna Emmy Linnea Jag och Elin=)  Klassresan Idre, 9an

Angelica, erik Lina JK Lisa Tobbe, Lina Is & Miranda. Mötet med klassen i 5:an


Lina IS & Miranda. 6:an


Saknar alla er i 9B <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0