Dans :D

Tjoho!

Idag var skolan helt ok, bla bla bla..

Idag började ju dansen vilket jag verkligen såg fram emot!!! :D Och det gick ganska bra, men jag var ju lite "ringrostig" som man brukar säga.. haha' Å herre gud vad stel jag är!! haha, nu blir det till att stretcha (stavn. ?) ofta!!
Och Emilia kunde också följa med :D Emma P skulle prova idag så får vi se om hon fortsätter..  :)  I år är det ju bara Stina som leder dansen, och jag kommer att sakna Ida :( Men Stina är riktigt bra så det här blir bra det :D
I år var vi konstigt nog bara fem där :s Förra året var vi 17! Men det kanske kommer till folk också (:

I morgon blir det väl idrott i skolan så då måste man släpa med sig kläder på bussen.. ute oavsett väder också..
Och pappa vill få med mig ut och plocka lite bär i morgon kväll igen så då blir det väl de också. Men efter  morgondagen har jag nog känat ihop mobilen! Jag tror i alla fall att det e den jag vill ha :P Vi får la' si.


:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0