Dans<3

Tjoo!

Skolan var helt okej idag, men jag var ju så täppt ii nästan! haha aja..
När jag slutat hade jag lite tid så då gick jag och köpte en brun kajal på Kicks som jag tittat på=)

Väl hemma var det väldigt stressigt att först hinna upp till farmor på hedslund från buss-station och säga att jag blir där i natt också, och sen ner till knecktplatsen för att komma på bussen hem. På 20 min!! men det gick (y)
Väl hemma åt jag lite och sen stack jag till Emilia inna det bar av till dansen.
Dansen gick väl sådär.. Inte så bra.. och det var bara jag emilia och emma p där.. och så stina så klart. Och jag hoppas att det kommer fler nästa gång! För ananrs blir det nog ingen modern dans och det får bara inte hända!
Men då blir det ngn annan dans, för jag kan inte sluta dansa i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0