Heeelg!

Yes!! Äntligen helg! :D

När skolan hade slutat idag gick jag på stan i typ 20 in innan bussen gick.. Fick väl med mig en ny sminkväska från hm hem.

När jag kom hem blev det mat, leka med Lillebror, Tessan, ... =D
Efter 7 nån gång stack jag hem till Emilia till typ strax efter 10.. Känns som att det var länge sen vi träffades fast det var i förrgår! haha.. Men vi har inte varit med varandra så mkt de senaste 2 veckorna :/
Aja, kul vare i alla fall (y)

I morgon är det dags för en Mora.tripp med farmor igen ;)
Ser jag fram emot (:

Nu har jag för resten tjänat ihop till en ny mobil! Och det blir nog den som jag visat er på bild i nått tidigare inlägg :p

Tagen för ngn vecka sen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0