Klubben idag! (NBK)

Dagen började med att jag vaknade 10 i sju, vilket är en tid då jag egentligen borde sitta i bilén och nästa vara i Rättvik! Så det var bara att slänga på sig kläderna och åka!! Utan frukost, utan att borsta tänderna..
Så det blev en macka på lasarettet innan vi började..
Dagen i skolan gick bra idag:) Vi hann göra mycket och hann till och med bli klara! :D

Väl hemma blev det att snacka med Emilia i telefon' ett tag, sen lite pianospel :)
Vid sju bar det av det till klubben för mig och Tessan:) Emilia och Agnes var ju också med=)
Om det har jag skrivit på hemsidan nyss:) Det var i alla fall väldigt kul att få komma tillbaka dit!:)

Nu har jag för resten tänk mig en anna mobil som jag tror jag ska köpa:)
Den här:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0