Mer helg!!

Hejjsan!

Idag vaknade jag upp hos Emilia efter att ha sovit där i natt! Haha vilken komiskt övernattning! xD
Vi började dagen med frukost och en cykeltur runt hemborn:) (ont i rumpan!) (a)
Sen hjälpte jag Emilia med Svenska och Engelska-läxorna i några timmar, efter att ha läst lite..
Ett av deras marsvin kissade i min bok efter att jag som tur var hade läst ut den.. Så den var bara att slänga..
haha, herregud.. Det sisra vi gjorde idag var i alla falla tt ta en promenad med hundarna Mysigt(:
 När jag kom hem blev det äppelpaj och duschen så nu ligger jag här och ska nog börja titta på en film tror jag..

Igår hände det inte så mkt.. Städade på mitt rum först på dagen... Sen cyklade jag och Emilia runt vid Bläcket, så var vi med varandra resten av dagen.. :P

I morgon är det skola, igen...(blää') Helgerna går alldeles för fort!!! Det enda possetiva med måndagen är NBK(: Japp, i morgon börjar det! Åker ner till 7 då det blir allmän lydnad (: Kuuul! Det var ju ett tag sen nu!
Och sen är ju måndagen possetiv när den gått över och det nnärmar sig tisdan...

Ha det bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0