Skola, Klubben(:

Måndan avklarad! wohoo..
 Är fortfarande förkyld.. Låter som en kossa när jag pratar.. (nog för att kossor är söta, men whatever..)

Idag var vi ju på Lugnet gymnasiet på en förekäsning om Sex & Samlevnad. Måste säga att talaren var grätt korkad, haha!
Efter det hade vi i alla fall yrk. Men jag hade inga arb. kläder med mig så jag fick jobba i jeans... Kul.. (y)

När jag kom hem var det i alla fall gott med mat, och så hade ju mamma bakat en goood kladdkaka också! Mummms!

Tessan
I kväll var jag och Tessan på klubben och tränade lite med Emilia & Agnes, och Catrin & Ebba:) Anoita var också där så vi tränade lite alla 4 i slutet=)   Det gick väldigt bra för Tessan idag! Hon var lite okoncentrerad då och då men det är ju bara andra gången i år som hon är där. I slutet gickd et väl lite sämre..
Har inte uppd. hemsidan något för att jag inte har haft tid. Vi får se om jag göra det i morgon i stället..

I morgon sover jag för resten hos farmor.. :p

♥T♥E♥S♥S♥A♥N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0