Söndag...

Jaha, då var det söndag igen då.. Suck' Men skolveckan denna vecka blir lite annorlunda, för vi ska till LugnetGymnasiet på nån föreläsningi morgon, och på tisdag ska vi samlas vid arenan... Så vet inte om det blir nå yrke i morgon...
 Aja, idag vet jag inte riktigt vad som händer, men jag var till Emilia igår kväll och vi sa att vi kanske skulle höras idag:) Vi får se.

I onsdags blev det för resten igen dans, för Stina skulle till Mora tror jag, men vi får se om det blir ett dubbenpass nu på onsdag i stället. Hoppas!! Längtar som fan till Persborg! Och då ska jag se till att vara frisk.. Men jag e lite bättre idag i alla fall.=O)

Angående mobilen som jag sa att jag tänkte köpa.. Nu har jag ändrat mig igen.. Jag har läst om den i massa tester och den hade en hel del irriterande brister och blir även repig väldigt lätt.. Så jag kommer inte att köpa den i alla fall. Men nu har jag tittat på en anna som jag funderar på och det är en sony ericsson, vilket är märket jag helst ville ha också..

Sony Ericsson xperia x8 (Är storleken mitt emellan x10 & x10 mini)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0