TolfteSeptemberTvåtusentio

Jaha då var ännu en dag över..

I morgon åker pappa till Sälen så det blir bara jag, mamma och Erik hemma, och så hundarna så klart. Men det kommer bli tomt. Men han kommer i alla fall hem på torsdag=) Så nu får jag börja åka ner kvart  över 6 på morgonen.. Shiit vad jobbigt! Men jag ska sova hos farmor i Rättvik i bland också. Så då kan jag gå upp senare=)
Får se om jag sover där redan på Tisdag..

Idag bad jag mamma köpa mousse från syoss till mig. Men när hon kom hem hade hon köpt fel.. I stället för MEGA strong hold, hade hon köpt EXTRA strong hold.. Aja, den duger=) Den var i alla fall bättre än mitt förra.. Wella hade jag då btw..

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0